12 Temmuz 2007 Perşembe

(BİLSEYDİN) ŞİİR

SEN UZAKLARDASINYA
MELEK OLSAM UÇSAM YANINA
GÖKYÜZÜNDEN SENİ SEYRETSEM
YAĞMUR OLSAM
SANA YAĞMURLA BİRLİKTE
GÖZYAŞLARIMI YAĞDIRSAM
GÜNEŞ OLSAM SICAKlIĞIMI YANSITSAM
KALBİNİN KÖŞESİNDE BİR PARÇA OLSAM
SEVGİMLE YANAN KALBİMDEN SANADA
SEVGİ ULAŞTIRSAM
GÖKKUŞAĞI OLSAM
AŞKIMI SANA RENKLERLE ANLATSAM
AMA SEN......
HER BUĞULU CAMA
HER BULDUĞUM KUM TANESİNE
HER BEYAZ KAĞIDIN ÜZERİNE ,GÖKYÜZÜNE
ADINI AŞKIMIZI YAZDIĞIMI BİLSEYDİN
HER GECE
HATIRALARIMLA HIÇKIRIKLARA
BOĞULDUĞUMU BİLSEYDİN
GÖZYAŞLARIMLA YASTIĞIMI ISLATTIĞIMI
VE HER GECE SANA DEĞİLDE RESMİNE
BAKARAK AVUNDUĞUMU BİLSEYDİN
BENİ HİÇ BİR ZAMAN TERK EDİP GİTMEZDİN
AYSE
01.12.1998

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Günaydın Ayşe'cim nasılsın seni sobeledim haberin olsun yavrum.kendine iyi bak tekrar görüşmek üzere.Sevgiyle kal.Oya

Adsız dedi ki...

Ayşecim seni sobelemiştim ya sabah aklıma geldi bunuda böyle ben başlatayım dedim.Konusu sizi en çok etkileyen bir anı (ölüm dışında) çok özel olmayan anıyı kısaca paylaşmak.Ben benimkini yazdım sobeyi başlattığım için bakabilirsin.İllede kötü anı olması gerekmez.İnsanın çok güzel anıları mutlaka vardır.Sevgiler Oya